2014. október 27., hétfő

Németország - Visszaemlékezés | Bremerhaven

Hát mint írtam egy napomat fogom megírni de úgy döntöttem hogy nem írom meg (ha esetleg mégis érdekelne azt nyugodtan írd meg).
Amikor megérkeztünk .
Tehát az első héten Bremerhaven-be jártunk. Viszonylag korán indultunk és Osterholz-Scharmbek-ből körülbelül 1 óra volt az út ami nagyon kellemesen telt. Hogy miért? Első dolog ami megdöbbentett hogy emeletes a vonat. Először csak csodáltam/tuk hogy az igen, egyből mindannyian fel az emeletre ott akarok utazni. És nagyon jó volt ott utazni még magasabbról tekinteni a tájat(itt sajnos nem készült kép).
Állatkert
Állatkert
Amikor megérkeztünk a belvárosban találtuk magunkat, ugyanis szinte a város közepére érkezik a vonat. Őszintén szólva azt se tudtuk hol kezdjük, mert hogy térképünk nem volt csak a netten néztük meg a dolgokat viszont az csak a szállásunkon volt, mert egy hónapra nem szereztünk be mobil nettet (néha szükség lett volna rá). 



Selfie
Fánk *-*
Elhatároztuk hogy keresünk egy információs pultot és szerzünk térképet még ha fizetni is kell érte vagy útbaigazítást kérünk. Végül is ingyen kaptunk térképet, áttanulmányoztuk  és elindultunk a  megfelelő buszhoz. A buszok körülbelül ugyan olyanok mint a Budapesti modernebb buszok, kimentünk a parthoz megnéztük hajóparkot ami ahhoz képest hogy nem szeretem a hajókat, nagyon tetszettek a régi hajók majd lemásztunk a partról mert éppen apály volt így sziklák között lemászva tudtunk menni a homokhoz. Már jártam tengerparton de "télen még nem " de így is nagyon tetszett az egész. Aztán kiakartam sétálni a mólón (vagy mi) és megnézni ahol a hajókat rakodjak, de mivel fújt a szél senki se akart velem jönni így nem mentem. A parton található az állatkert ahova be is mentünk. Hát nem egy budapesti állatkert de nagyon tetszett többnyire tengeri állatok találhatóak a nagy kedvencem a fóka volt, pózoltak meg minden nagyon édik voltak. A legjobban a jegesmedvét sajnáltam  mert egyedül volt. A tropikárium részét is megnéztük de hát nem nyűgözött le annyira mint amire számítottam. Ezek után átmentünk egy plazán ahol  körrywurst-ot ettünk (sült krumplival) ebédre ami isteni volt és desszertként fánkot ettünk. Ezek után végig sétáltunk a sétálóutcán szétváltunk  és mindenki elment shoppingolni szuveníreket. Olyan 7 óra körül  jött a vonatunk amivel hazajöttünk. Vacsorát főztünk megvacsiztunk és nagyon jókat beszélgettünk. Este 11 körül elmentünk sétálni a városba (meg kell jegyeznem hogy nagyon spontán volt ez a séta) a város ilyenkor nagyon kihalt már egy lélek se volt, nagy városikén azért 11 kor még látunk embert az utcán  de itt még autó se járt (ijesztő volt (szellemváros)).
Mára ennyi. A kövi bejegyzésben Hamburgról fogok nektek mesélni.
Réka
Fóka puszi :)
Bremerhaven legnagyobb szállodája (ha minden igaz)

Mintha valami prómó kép lenne nem ?!?
Átjáró a Plázáb






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...