2015. május 9., szombat

Hova lettem és hová leszek ???


Nos az utóbbi időben nagyon eltűntem mi ?
Tudom!! Sajnálom, de ez még valószínű egy ideig így is lesz.
Az utóbbi 2 hónapban nagyon sok minden változott az életemben. Leegyszerűsítve zajlik körülöttem az élet és próbálok lépést tartani vele.
Persze jön az év vége és nekünk jönnek az utolsó szóbelik is  (esti tagozaton ugyan is év végén ez a vizsga ) amire a héten elkel kezdenem készülni különben el fogok úszni.
Aztán ott vannak a barátaim akiket nem szeretnék elhanyagolni hiszen a családom után ők a legfontosabbak és ha mellettük kell állni akkor bizony nincs mentség (erről is szeretnék majd írni)
És szerintem itt a blogon mindenki tisztába van hogy a Youtube-ra is készítek videókat és néha a heti két videóra is nehéz időt szakítani. Szóval ha látni szeretnétek hogy élek még és nem tudtátok hogy készítek videókat akkor ide kattintva a csatornára juttok.
De megpróbálom megígérni nektek hogy amint a suli befejeződött visszatérek és hozom a:

  • Velenceim utam folytatását
  • Első év estin
  • Barátságról
Ezekről biztos fogok írni tehát mint látjátok az ötletek megvannak csak időm nincs teljesíteni.Szóval 1-2 hónapon belül jövök és folytatom tovább addig is ne szomorkodjatok. 

Réka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...