2014. október 14., kedd

Ismerj meg !?!?!



Sziasztok! 
Első bejegyzésként talán egy kis bemutatkozással kezdeném, mert lehet nem ismersz még.
Nos kezdeném azzal hogy hogy is hívnak.
A nevem Réka (jelentését ne firtassuk mert 18 év alatt még a név kutatók se jöttek rá).
Mint a zárójelből láthattátok 18 éves vagyok még tanuló.
2 év múlva fogok érettségizni (estin).
Most jöhet a kérdés hogy még csak érettségizni? 
Igen, ugyanis idén júniusban szereztem meg a szakmunkás vizsgámat mint Szakács.
Az a fajta ember vagyok aki kimondja mit gondol még ha azzal mások nem is értenek egyet.
Magamat életvidám embernek tartom aki szinte mindig mosolyog (azért vannak mélypontok).
Tehát ezt a blogot azért hoztam létre hogy leírjam mit gondolok!
 Mit csinálok a szabad időmben? 
És leírjam az ötleteimet.
Hogy honnan is jött a blog neve?
Maga a Russka?
Ezt eddig csak az ismerőseim tudták eddig de akkor most elárulom nektek .
Régebben, jó pár évvel ezelőtt barátnőm nagyon unatkozott ezért elkezdett a nevünk betüihez országok rövidítéseit rakosgatni pl:.  Az első betűm az R  és az első R betüvel kezdődő ország rövidítés az Oroszországé volt ami nem más mint a Russ.
Az összes betüvel megcsinálta és így lett a Russka és ez valahogy rám ragadt álltalába mindig ezzel a nickname-el regisztrálok mindenhova.
Most hirtelen ennyi jutott eszembe idővel még jobban megismerhetsz...
Ha nyomon szeretnél követni akkor jobb oldalt minden kis fülecskét megtalálhatsz.
Ez lennék én 🙈🙉🙊!!



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...