2014. november 20., csütörtök

Afrikai harcsa vegyes burgonyával

Hu, csütörtök van és ez a héten az első bejegyzés a szerdai inspirációk is elmaradtak sajnos, de most itt vagyok és egy receptet hoztam nektek.


Afrikai harcsa vegyes burgonyával






A vegyes burgonya onnan jött, hogy kétféle burgonyát használtam:
·         Édes burgonyát
és
·         Rendes burgonyát
Ezt megpucoltam felszeleteltem a képen látható méretre és enyhén sós vízben megfőztem.
Miközben a burgonya főtt a halat befűszereztem. Azért használtam afrikai harcsát, mert nincs, iszap íze inkább hasonlít a hús izéhez (sokan azért nem szeretik a halat, mert iszap íze van, azoknak ajánlom ezt a halat megkóstolni).
Halhoz a fűszerek:
  1. Ø 
  2. Ø  Bors
  3. Ø  Római kömény
  4. Ø  GyömbérØ  Szerecsendió
  5. Ø  Majoránna
  6. Ø  Bazsalikom

Sót és borsot bőven rakhatunk, rá ez fogja megadni a finom izét a többivel óvatosan, bánjunk,
mindenből csak egy picit nem essünk túlzásba.
Miután a burgonya megfőtt leszűrtem sóztam (szükségét éreztem, ha elég sós a burgonya csak borsozzuk) borsoztam és egy kókusz zsírral kikent tepsibe beleborítottam erre helyeztem rá a halakat. Mielőtt beraktam a sütőbe daraboltam rá kókusz zsírt, hogy ne száradjon ki se a hal se a burgonya
Előmelegített sütőben olyan 180 fokon 20-25 percig sütöttem. Ennyi idő alatt a hal is meg sült és a burgonya is kapott egy kellemes kérget.





Tálalás: Egy lapos tányér közepére burgonyát halmoztam majd vágtam két szelet kétujjnyi vastag halszeletet és rátettem a burgonya tetejére majd egy vékony citromkarival díszítettem.

Próbáljátok ki nagyon finom.Hamarosan jövök a következő bjegyzéssel .
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...