2014. november 14., péntek

My hair story

Az előző bejegyzésben említést tettem a hajamról hogy elég ramaty állapotban.
Eredeti hajszínnel és még
 13 kilóval "dagibban"
Nos, ennek elég egyszerű története van. Kezdeném azzal, hogy nekem nagyon sok és vastag hajam volt (és göndör). Aztán 4 éve elkezdem festeni először volt:
  • ·         Vörös melír
  • ·         Vörös
  • ·         Világos barna, ami fekete lett a vörösre kenve
  • ·         Fekete
  • ·         Vöröses barna
  • ·         Ombre
  • ·          Gesztenyebarna (eredeti hajszínem)

Konkrétan már majdnem minden színt kipróbáltam már az elején semmi probléma nem volt.
Vörös melír
Aztán 3 éve elkezdett hullani a hajam az óta fele annyi hajam van, mint előtte enne oka, hogy a konyhán egésznap sapka volt a fejemen napi 7-8 órában, ami nem tett jót neki plusz, ha ez még nem lenne elég megállapították nálam, hogy vérszegény vagyok és e mellet még vashiányos is, aminek az első tünete: hajhullás, fakó haj.
A hajam vastagságának pedig a szőkítés tett be amikor ombréra váltottam. Ombre hajat két évig „hordtam” azaz 1x volt szőkítve csak és egyszer utána festettünk szőkével meg a töveket barnára.
Vösö egyik árnyalata
a sok közül...
Aztán jött a Németország és előtte barátnőmmel kitaláltuk, hogy ha már visszafestetem majd barnára, akkor legyen, egy picit piros a vége úgyis IMÁDOM a pirosat hát rózsaszín:O lett, (D aki befestette a hajam ő rózsaszint akart és neki persze piros lett -.-) úgyhogy körülbelül 2 hétig volt rózsaszín a hajam vége   majd befestettük barnára.(erről nem rakok képet mert az össze németországi bejegyzésben olyan színű a hajam )
Legutoljára idén februárba festettük a tablófotózásom előtt és akkor elhatároztam, hogy egy ideig hanyagolom, a hajfestést bármennyire vonz, hogy befessem, TARTOM MAGAM!!!!
Viszont mivel szőke volt régen a vége az nagyon kikopott így a vége bizony nem gesztenyebarna ez látszik is ezért akarok vágatni.
Hajvágás elött egy
nappal (fekete)
Na igen itt jön a fodrász félelmem a ha vágásról van szó. Ugyanis a fekete korszakomba hátközépig érő hajam volt és úgy döntöttem levágatom olyanra, mint
amilyen a Barbee-é (Rakok be képet), hát nem olyan lett, hanem 2 év
borzalom következett, míg megnövesztettem. Persze az óta megtaláltam a megfelelő fodrászt, de valahogy még így is meg van bennem a félsz, hogy mi van, ha mégis elrontja.
UTÁLT FRIZURA :@
Pár hete amúgy kipróbáltam a keratinos szépítőpakolást, ami ügye nem a belevasalós keratin mert az nagyon borsos áru, de ez is benne marad a hajban pár hónapig. Bár nekem mondta a fodrász hogy kéne még egyszer menni mert annyira szét ment a hajam, de nem mentem vissza mert végig az a az érzésem volt a fodrásznál hogy folyamatosan több pénzel akar lehúzni :
  • ·         Vágni akart a hajamból 4000-ért (bocsásson meg az ég  de 2-3 cm ennyiért ráadást ismeretlen fodrász kösz nem )
  • ·         Színező balzsamozni 3500-ért
Ombre :) (szerettem
csak tönkre tette a hajam :( )

Alapból a keratinos szépítőpakolás volt 3800 Ft (kedvezményes ár) és végül 4800 Ft hagytam ott, mert rábeszéltek, hogy a jobban megmelegítik vasalóval (nem belevasalás csak hasonló) akkor jobb lesz a végeredmény végül bele mentem, de ott döntöttem el, hogy nem megyek vissza.
Persze hogy termékekre rá akarnak beszélni ehhez már hozzá szoktam sött van, hogy veszek is valamit (főleg hajlakkot) De itt végül azt se vettem.
Ne de végül is a végeredmény a hajamnak nagyon selymes puha lett a végeredménye, de egy órás hajpakolás után is el tudom ezt érni a hatása gyengülését-picit érzékeltem, de az meg kell jegyeznem,  hogy minden hajmosás előtt hajpakolást használok max1óra min 15 perc szóval az is megteszi hatását.
RÓZSASZÍÍÍÍN :O
Keratin
Előtte - Utána
(itt nagyából a hajam hosszát
 is látjátok)
Összességében ezzel kezdtem el a hajam jobbá tételét persze már fél éve nem vasalom (najó néha különlegesebb alkalmakkor előkerül, de inkább odaadtam a húgomnak, hogy a kezem ügyébe se kerüljön) Aztán hogy belülről is „tápláljam” elkezdtem vasat szedni azt hiszem meg találtam a megfelelőt (volt olyan, amitől beteg lettem akárhányszor megpróbálkoztam vele szóval kuka lett a vége).
Gönödör frizkóm
Persze a jó hajsamponra is rá kell találnom úgy gondolom hogy megtaláltam a megfelelőt csak félév után picit talán ráunt a hajam. Úgyhogy most kipróbálok egy ujjat aztán visszatérek erre.(INECTO Pure Coconut).

Szóval ez lenne az én haj story-m ha valami változás történik visszatérek egy új bejegyzésben  hogy elmeséljem nektek.
Ha kiváncsiak vagytok milyen termékeket használok akkor írjatok üzenetet vagy itt kommentbe hogy szeretnétek.
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...