2015. január 15., csütörtök

Szalagavatók ...

Tavaly valahogy nagyon előtérbe kerültek nálam a szalagavatók, ugyanis 3-ra is hivatalos voltam. Kettőnél ki is segítettem, sminkeltem és segítettem feladni a ruhát.
Igazából ezek előtt életemben egyszer voltam szalagavatón az is a tesómé volt és mivel 9 évvel idősebb nálam gondolhatjátok hogy nem sok mindenre emlékszek belőle.


Így aztán nem nagyon tudtam mire számítsak. Igen az enyém tavaly előtt volt, de aki olvasta a Németországi bejegyzéseket az tudja hogy nem voltam jelen a sajátomon csak utólag néztem végig videón. Bármennyire is túl tetem magam rajta, azért mégis egy fájó seb hogy nekem sose lesz benne részem (talán ezért is van ennyi  esküvői ruha az inspirációs fotók között).
Az én ruhám így nézett volna ki mert hogy varrták volna :
Hát nem gyönyörű ?
Az első két szalagavató az két általános iskolai barátnőmé volt.
Az egyiküké egy művelődési házban volt ahol színpadon táncoltak (régi szép emlékek ebben a művelődési házban léptem fel kiskoromba amikor a kis vizsgáim voltak). Szerintem ez a rosszabbik változat a jegyeket összekeverték nem fért be mindenki két turnusba kellet megcsinálni az egészet. Táncolni se tudtak normálisan mert alig fértek el a színpadon vagy ahogy a barátnőm mondta félnek hogy leesnek. Egy viszonylag pici öltözőbe voltak bezsúfolva és amikor mindenkire felkerült a ruha mozdulni se lehetett. Még jó hogy barátnőmet otthon sminkeltem ki, mert ott esélytelen lett volna.
A másik barátnőmé sportcsarnokba volt viszont ez Budapesten kívül helyezkedett el és nehezen lehetett megközelíteni. Szerencsére barátnőmék elvittek és haza is hoztak. Itt a szervezéssel voltak nagy problémák eltűnt az öltöző (az öltöző méretét nem láttam) 20 perccel később kezdtek és a műsor is vontatott volt. Mármint a tanulok előadásával semmi gond nem volt a tánc is gyönyörű volt csak a köztes szüneteket jobban is megcsinálhatták volna.

Az utolsó szalagavató az legjobb barátnőmé (Zs-é a vendég poszt írója) volt az
övé is sportcsarnokban volt csak hogy Pesten volt, így viszonylag könnyen meg lehetett közelíteni. A haját és a sminkjét is én készítettem el viszonylag szűkös idő alatt, de teljes mértékben meg voltam elégedve a végeredménnyel. Itt mindenhol biztonságiakkal volt biztosítva a rendezvény, viszont ami kiakasztott hogy közös öltözők voltak fiúk lányok egyszerre öltöztek. Meg se kellet volna lepődnöm mert az iskola szokása hogy együtt öltözteti a diákjait (gyakorlat előtt stb.), de azért ez még is csak egy szalagavató ahol többnyire lekerül a melltartó a ruha miatt.
Viszont itt szervezéssel meg voltam elégedve nem állt a műsor mindig történt valami.

Összességében mindegyik nagyon tetszett és mindhárman gyönyörűek voltak. De mindegyiknél lehetne mit változtatni.


Ti mit gondoltok a szalagavatókról? Ti is tapasztataltok ilyen hibákat vagy hasonlókat? Szerettek szalagavatókra járni?
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...