2014. november 5., szerda

Inspirációs Szerda #2

Eltelt egy hét és én egy újabb inspirációs képekkel teli bejegyzéssel jövök.
Ma az ételes képek elmaradnak  valahogy most az elmúlt héten nem mazsoláztam belőlük inkább ruha és utazás de egy kis lakberendezés volt a fő téma. Lakberendezés  mindig közel állt a szívembe és a héten végre felkerült a fotópályázatos képem a falra. Instagram-on megtudjátok nézni. És anyukámmal nagyon szeretünk rendezkedni is tehát tervbe van egy rendezkedés itthon

Ruhák:
mint látjátok kicsit karácsonyi hangulatú ruhákkal jöttem most a piros fehér és a zöld piros egyértelműen ezt a hangulatot váltja ki belőlem. Meg amúgy is nagy kedvenc nálam a zöld meg a piros.






Utazás:
Pár hét múlva Bécsbe látogatok egy kis karácsonyi vásározásra.Nagyon szeretem ezt a várost, főleg karácsonykor. Állta lába minden évben kilátogatunk a szüleimmel e féle hagyomány volt de már két éve nem voltunk. Idén kicsit máshogy lesz mert barátnőmmel megyünk ki.
Így hát igen egy kicsit sok lett most a bécsi képekből.



Hát igen mint már említettem tavasszal Velencébe utazom a karnevált megtekinteni. Persze a sóhajok hídját se fogom kihagyni.



Hát Görögországban még sosem jártam  és azért szívesen eltöltenék itt pár napot  karácsonyi hangulatom ide vagy oda nem zavarna ha itt kéne lazulnom :D





Lakberendezés :
Nagyon szeretem a szépen felszerelt gyönyörű konyhákat hát ezt a konyhát is szívesen elfogadnám.


 Van egy kis polc mizériám mert lassan nem férek el a könyves polcomon nagyon ötletes ez a kép de sajnos földszintes házban lakunk úgyhogy ez kivitelezhetetlen.

Nos ezek voltak nálam a hét inspirációs képei.
Réka


A Képek a http://hu.pinterest.com/ származnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...