2015. január 3., szombat

Weinnachtsmarkt in Wien

December 5.-én mikulás előtt jártam kinn Bécsben. Azok szerencsések közé tartozok akik szinte minden évben kimennek a Bécsi karácsonyi vásárra.

Belvedere
Eddig a szüleimmel voltam kinn most viszont idén egyik barátnőmmel mentem D-vel. Reggel 7 kor indult a buszunk a Blaha Lujza térről. Az út viszonylag csöndesen telt félúton megálltunk egy pisi szünetre és körülbelül 11 kor már Bécsben is voltunk (szerintem elég lassan értünk Bécsbe de  lehet tévedek). Elsőként a gyönyörű Belvedere-t néztük meg kívülről és sétáltunk a parkjában ezután ismét buszra szálltunk és a Ringen végighaladva bemutatták a főbb látnivalókat  (történelmi háterükkel együtt).
Kincstárban a Csillár*-*
Csizmás forralt bor
Ezután a kincstárba látogattunk el. Én itt már jártam, de másodszorra se volt unalmas végig menni rajta. Aki kijött a kincstárból annak szabad foglalkozás volt úgyhogy én és D nekivágtunk a városnak. Először a Mária Terézia teret tűztük ki magunknak egy kis forralt bor ivás miatt, na meg tudtuk hogy ott lehet csizmás bögrét kapni. Miután körbenéztünk, átsétáltunk a Rathaus-hoz  szerencsére nagyon kevesen voltak úgyhogy kellemes odatudtunk menni minden bódéhoz és szemügyre venni a portékát. Mivel idő hiányában voltunk, ezrét úgy döntöttünk, hogy tömegközlekedéssel közelítjük meg a Kertner Straße-t itt vásárolgattunk és ittunk egy kávét, majd visszamentünk a Rathaus-hoz ahol ettünk egy hatalmas vaníliás fánkot meg barátnőm vett 2 db gyönyörű karácsonyfa díszt. Ezek után szépen vissza sétáltunk a gyülekező ponthoz és sajnos már csak ekkor találtuk meg a Maria Hilfer Straße-t (majd legközelebb). Mielőtt még haza indultunk a busz még el vitt minket a Hundertwasser házhoz, amit nagyon sajnálok hogy ekkora már besötétedett, így viszont már nem volt annyira élvezhető ez az épület.
Stefansdom
A hazafele út viszont valami botrányos volt. Meg kell jegyeznem, hogy diákokkal mentünk Bécsbe, de ezt mi nem tudtuk. Sajnos nagyon rendetlenek és hangosak voltak. Haza fele úton végig ez ment, se pihenni, se beszélgetni nem lehetett. Összességében nagyon tetszett az út, de sajnos az utazó társak nem a legmegfelelőbbek voltak.
Hundertwasser haus
este
Mint kiderült aki beszervezett minket az útra annak se volt fogalma arról, hogy ilyen fiatalokkal megyünk.


Össz-visz egy sálat és
egy sminkpalettát vettem
Parlament








Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...