2014. december 31., szerda

Inspiráció Szerda #5

Na azt hiszem ezen a héten csak sikerül összehozni egy inspirációs szerdát. Sikerült a régi notebookomat leüríteni így a teljesítmény nőtt szóval több bejegyzésre lehet számítani. Az utóbbi időben a pinterest háttérbe került és a we heart it-on lógok úgyhogy a képek most onnan származnak.

A képek nagyon vegyesek. Lakberendezés/ szobaberendezés is van ugyanis sose vagyok megelégedve a szobám kinézetével. Mindig látok valamit amit megakarok valósítani, aztán persze a karácsonyi képek
Bár nálunk nincs karácsonyfa ez mégis
 gyönyörű és el tudtam volna fogadni egy ilyet 

Imádom a gyűrűket és tudom hogy ez eljegyzési gyűrű és jegy gyűrű mégis valami csodálatosak együtt.

Ez a tetko valami eszméletlen  gondolkoztam már
 tetkón hogy csináltatok de még nincs meg a nyomós
 ok amiért elkészülhetne, de attól függetlenül nagyon ötletes .

Lana Del Ray az örök kedvencem egy időben egész albumok voltak a telefonomon.

Tél anyó modern kivitelben ..
most éppen ez az én aktuális kedvencem a telefonon is ez a háttérképem

Mivel nekem nem volt szalagavatóm ...
ezért az esküvőmön tuti hogy valami hatalmas ruhám lesz  akár ehhez hasonló
(csak piros mintázattal)

Hát igen új év új fogadalmak ..
azt hiszem köztük lesz az is hogy rágyúrok a kisebb méretre:)

Ez a borítóképem..szerintem mindent elmond 

Hát nekem is van egy pár sminktermékem(najó az átlagnál több)
 de el fogadnám ezt itt mind  *-*
Hamarosan jövök a következő bejegyzéssel ;)
Réka

A képek többségben a http://weheartit.com/ származnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...