2014. december 21., vasárnap

Karácsonyi TAG

Mostanság esténként blogokat szoktam olvasni és hát egyre több a TAG bejegyzés. Mivel még csak videó formájában csináltam TAG-et, ezért kedvet kaptam, hogy én is elkészítsek egyet.



1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Csomagoló papír ugyan is én imádok csomagolni .A családban anyukámon kívül mindenki rám bízza a csomagolni valót .

2. Igazi fa vagy műfenyő?
Igazából élőfa kedvelő vagyok, nagyon szeretem a fenyő illatát, de ha élő fenyő akkor tuti hogy gyökeres nehogy már a karácsony miatt elpusztuljon  szegény fa .

3. Mikor díszíted fel a fát?
És most jön az hogy mindenki ledöbben. Mi nem állítunk karácsonyfát évek óta csak a macera van vele. Így egy fa se pazarlódig el (Nagy fa védő vagyok )

4. Mikor bontod le a fát?
Erre így egyértelmű a válasz :)

5. Szereted a tojáslikőrt?
Igen, nem szeretem a tömény alkoholokat mint nőként inkább a nőies alkoholokat kedvelem és a tojáslikőr is ezek közé tartozik.

6. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Szerintem a szüleimnek a legnehezebb, ugyanis sose mondják mit szeretnének én meg nem vagyok gondolatolvasó (MÉG :D) (de megjegyzem idén aszt hiszem sikerült jót vennem )

7. Kedvenc karácsonyi film?
Nem vagyok oda a karácsonyi filmekért igy szerintem nincs.De ha nagyon mondanom kell akkor a Shrek-et emelném ki, mert az imádom non stop tudnám nézni (mondjuk ez egész évben így van :D)

8. Mikor kezdesz vásárolni?
Hmmm... Ez mindig változó van olyan év hogy az utolsó napokra hagyom, de van hogy már Novemberben mindenki ajándéka meg van. Idén az isis-be kerültem mert van akinek már Novemberben megvettem és van akiét a héten szereztem be.

9. Kedvenc karácsonyi étel?
Amint elolvastam a kérdést egyértelmű volt a válasz ami nem más mint a töltött káposzta.

10. Kedvenc karácsonyi dal?
Hát mostanság Michael Bublé

Remélem tetszett nektek ez a TAG
Ti mit gondoltok ezekről? Ti is szeretitek olvasni ?
Hamarosan jövök az újabb bejegyzéssel.
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...