2015. április 2., csütörtök

Irány Velence #2

Te jó ég nagyon összejöttek nekem itt a dolgok majd egy hónapja jártam Velencébe és még nem írtam semmit róla persze aki Instagram-mon követ (meg persze Facebook-on) az már láthatott pár képet. És Youtube-on rövid vlog-ot is láthattok.

Nos péntek-13 án este 9 kor indultunk neki az útnak (persze jó egy fél óráskéséssel) ami hát nemvolt valami kényelmes. Aludni nem sokat aludtam, persze néztünk filmet meg olvastam, de nem tölthetem ezzel az egész éjszakát. Körülbelül fél 8-ra érkeztünk Trevizoba (ahol a szállásunk is lesz).
Innen indult a vonatunk Velencébe.Az út körülbelül 35 perces volt. Miután megérkeztünk elindultunk a St.Márk-t tér felé a hosszabbik úton ahol rengeteg üzlet volt ( és rengeteg ember az én tömeg iszonyommal nehezen tettem túl magam rajta). A térre kb. 4 óra alatt értünk ki (jól olvasod) sajnos a csoport miatt rengeteg szer megkellet állni kisebb boltokba shoppingolni, ami őszintén megvallva engem ki idegelt (erre van a szabadidő). Amit megnéztünk az a tér a Sóhajok hídja és vissza fele sétálva pedig a Rialtó-hidat. Persze kaptunk szabad időt így vásárolni is tudtam de szerintem azt majd a másik blogon láthatjátok hogy miket is!








A Következő bejegyzésben a 2. napról fogok írni !!!
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...