2015. szeptember 9., szerda

Irány Velence #3

Nos, tudom hogy régen nem írtam semmit, de ennek rengeteg oka van. Napestig tudnám ezt folytatni, de úgy döntöttem inkább megírom a velencei rész folyatását ugyanis azóta elég sok helyen jártam és már a nyakamon van a Prágai út is (úgy van hamarosan irány Prága)


Szóval a második nap már kialudtan ébredtem ugyanis Treviso -ban szálltunk meg egy szállodában ahol előző este vacsorát is kaptunk reggelire pedig büfé kialakítású reggelit.
 Így már azért máris jobban indult a napom. Mivel egy éjszakát aludtunk itt ezért reggeli után mindenki összepakolt és felszálltunk a buszra, majd irányt vettünk a vasútállomásra ahol ismét bevegyük Velencét. Mikor Velencébe értünk választani lehetett hogy mit nézünk meg egy templomot vagy az Akadémiát. Én és az unokahúgom az Akadémiát választottuk mivel személy szerint ez engem jobban érdekelt. Ott megnéztük a kiállításokat... rengeteg gyönyörű képet láttunk pl: Paolo Veronese
Majd ez után szabad program volt ahol várost néztünk vásárolgattunk és persze nem hagytuk ki az evést sem (az olasz pizza egyszerűen isteni).
Körülbelül 3 órával később a St Márk téren gyülekeztünk ugyanis megint választható volt hogy vissza sétálunk az állomásra vagy a Canal Grande-n vissza hajókázunk. Természetesen az utóbbit választottam még ha egy kicsit meg is bántam a hatalmas tömeg miatt, de maga az élmény felejthetetlen. Körülbelül fél óra alatt a pályaudvarnál voltuk így még ott is volt időnk körbenézni ugyanis akik gyalog jöttek azokra még bőven egy fél órát kellet várni.
A pályaudvarnál vettem egy karneválos maszkot is amit egyszerűen imádok azóta is ki van téve a szobámba. Ezek után visszautaztunk Treviso -ba ahol a busz várt minket és elindultunk haza. Az út viszonylag hamar eltelt még aludni is tudtam
Összességében nagyon nagyon tetszett ez az út bármikor szívesen vissza mennék akár a karneválon kívül is

Ti jártatok már Vencében? Nektek is tetszett ??
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...