2014. november 12., szerda

Inspirációs Szerda #3


Egy újabb hét telt el ezért jövök az inspirációs képekkel . Ezen a héten körülbelül összevissza mentegettem le a képeket ami épp megtetszett . A tömegközlekedés és a 4G ártalma hogy folyamatosan a Pinterest bújom vagy a Facebook-ot (nem tudom melyik  a jobb :D ) úgyhogy most jöjjenek a vegyes képek ( megpróbálom csoportosítani).


Hajak:
 Kezdeném a hajakkal először is azért bújtam a múlt héten mert a barátnőmnek  szalagavatója lesz és nem tudta milyen haja legyen (végül a fodrász spontaneitásán fog múlni milyen lesz)
Mivel nekem közép hosszú hajam van és göndör ezért nem sok mindent tudok vele kezdeni állta lába kiszárítom de annyit volt festve meg vasalva hogy egy kicsit tönkre ment (miről beszélek strapára tettem). Valószínűleg levágatom de nem merem mert régebben sokkal hosszabb és több hajam volt és a fodrász nem olyanra vágta amilyenre akartam (katasztrófa lett) ez már 3 éve és most kezd az alsó része utolérni azt a hosszt amilyennek kéne lennie (majd valamikor részletezem ezt is)



Ezt a masnit szoktam csinálni, ehhez az én hajam is jó (aranyos..)


DIY:
 Nos le kell szögeznem hogy imádom a párnákat ( azokat a jó puha ölelni valókat a gagyit ki nem állhatom) És a minap találtam egy rénszarvasos párnát (már anyukámnak mutattam hogy hátha) és egyből szerelmes lettem. Lehet meg tudnám varrni ha lenne sablonom anélkül nem valószínű hogy így fog kinézni .
Ez volna a párna ...SZERELEM


Ez a puzzle párna valami eszméletlen 


Ez már eldönöttem hogy karácsonykor megcsinálom csak még a gluténmentes változatát kell kitalálnom a tésztának 





Ez a diy  lóg ki egyedül mert nincs összefüggésben a többivel, nos szerintem kicsit bizarr hogy zsírkrétát kenjünk a szánkra hiába van hozzáadva argán olaj meg ilyenek, de ötletnek nem rossz.

Utazás:
Ez a "kis" házikó azért tetszett meg mert valahogy eltudnék itt képzelni egy hosszú hétvégét.

Dubai. Bármilyen fura (hiába mindig mindenki rosszul gondol rá) én szívesen elmennék nyaralni megnézni a várost, a sivatagot.


Nagyon megtetszett az ötlet hogy Berlinben a fal mentén a 25. évfordulóra ilyen világító lufikat raktak amiket felengedtek szerintem nagyon ötletes .


Remélem tetszett a bejegyzés, pár nap múlva jövök a következővel .
Réka


 A képek a http://hu.pinterest.com/ oldalról származnak.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...